8 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
willow ve hunter varyaaaa ufffff faww shipim yerim lan bunları
finalden ö... [Spoileri gör..]
finalden önce son bölüm =')
açıkçası disneyin yaptığı en guzel cizgi dizilerindendi kotu oldu kısaltmaları
evet, bildiğim kadarıyla dizinin yapısı disneyin çizgi film anlayışına uymadığı için 3. sezon kısaltılmış, bundan dolayı 3. sezonda ortalama 45 dakika... [Devamını gör..]
evet, bildiğim kadarıyla dizinin yapısı disneyin çizgi film anlayışına uymadığı için 3. sezon kısaltılmış, bundan dolayı 3. sezonda ortalama 45 dakikalık sadece üç bölüm yapıldı
nasil sonraki bolum final mi
Abi koleksiyoner çok şirin ama mal biraz yenilsin ama bizimkilerle arkadaş olsun VE LUMITY COK TATLIYDI
FAWORİ SHİPİM YAA
willow ve hunter ......
Fawori shiiipiiiiimmmm
şu ana kadarki en iyi bölüm sanırım buydu gerçekten soluksuz izledim willow ve hunter çok tatlı aşırı güzeldi ve umarım koleksiyoncu tamamen ortadan k... [Devamını gör..]
şu ana kadarki en iyi bölüm sanırım buydu gerçekten soluksuz izledim willow ve hunter çok tatlı aşırı güzeldi ve umarım koleksiyoncu tamamen ortadan kalkmaz çünkü onuda çok seviyorum
huntlowu shipini sevmeyen bitek ben miyim
izlerken aglamaktan oldum resmen
sonunda çı... [Spoileri gör..]
sonunda çıktı ya iptal olmasından korkmuştum. Luz'un palismanını sonunda gördük oh be