10 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Yazık oldu... [Spoileri gör..]
Yazık oldu raine
Eda belli ... [Spoileri gör..]
Eda belli ki yaşamaya devam etmek istemiyor bırak işte ne engel oluyon
eda'nın luz'a boylesine cok deger vermesi beni aglatio
eda&raine(... [Spoileri gör..]
eda&raine(henuz ship ismi bulamadim) ve lumity endgame olmazsa yapacaklarimdan ben sorumlu degilim, tesekkurler iyi gunler
Eda - Rain... [Spoileri gör..]
Eda - Rain, Luz - Amity endgame olmazsa cidden camdan atlarım
Eda ve Rai... [Spoileri gör..]
Eda ve Rain'in keman/gitar(?) sahnesi feci güzeldi aşık oldum
baya iyi bölümdü
king çok tatlı ya
eda i... [Spoileri gör..]
eda ile rain yeni shipim çok yakışıyorlar