9 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
07:04 “Eheh thats me!” YERIM BEN BUNU COK TATLI
wayyyyyy cok şaşırdımm
King sahen... [Spoileri gör..]
King sahensi...
kingin bab... [Spoileri gör..]
kingin babası yaşıyor mu acaba
guguk ile ... [Spoileri gör..]
guguk ile lilith aşırı iyi takım oldular
Emeğe saygı
biran önce 11. bölümü gelsinnn orada kalmıştım ben