24 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
En sevdiğim bölüm
Willow hayatımda gördüğüm en iyi karakter (cok tatlus ve hunterla COOOK yakisiyolarrr lenn)
amity mükemmel birisi
bir amity de bana lazim
Amity gibi bir sevgilim olsun gerekirse bir dünya sorunum olsun umrumda olmaz
olm bu çakma erdogan insan değil mi niye luzla cici cici konuşup anlasmiyo
ÇAKMA ERDOĞAN MI VFKVKOSDFNVUIONFJISBNJKBDFNBGFJLWJVILAKSJKEHNGHVJKEBN YARILDIM
BAYILCAM S... [Spoileri gör..]
BAYILCAM SIMDI KOLONYA ISTIYORUM FENALIKLAR BASTI BENI
NE IZLEDIM... [Spoileri gör..]
NE IZLEDIM BEN AZ ONCE BU NASIL BI BOLUMDU NOLUYO
BANA FENALIKLAR BASTI
AAAAA KISS... [Spoileri gör..]
AAAAA KISS SAHNESI ALDIGIMIZA INANAMIYORUM SUKURLER OLSUN
NE HAYIR HAYIRR NEEEEE