Cats'e Hexside ve Hunter'ın destek olacağını varsayarsak yeteri kadar adama sahip olduklarını söyleyebiliriz. Ancak The Collector'ın hâlâ olaylardaki rolünü anlamış değiliz. Bu yüzden Belos'un gerçek planı hakkında da bir şey bilmiyoruz. Eğer final son bir topyekûn savaş tarzında olursa King'in yeni güçler kazanıp kullanabileceğini düşünüyorum. Yine de her şey Collector'a bağlı gibi duruyor. Ayrıca Luz'un sonunda palismanını oymaya başlaması güzel oldu. Eda'nın Luz ve King'e ne kadar değer verdiğini de görmüş olduk.