9 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Luz sen ne kadar rezil bir karaktersin hep aptallık yapıp kendini ve başkalarını riske sokuyorsun
steve gordugum en super karakter
i think i've seen this film before
düşünseneze burda bitiyomuş
Bence bu s... [Spoileri gör..]
Bence bu sezon son olmaz çünkü belli olmayan daha çok şey var sonunda Rain ile eda yı birlikte gördüm ya rahatım artık
herhalde 20. bölüm sezon finali olucak. 1. sezon 19 bölümle bitmişti.
luz'un pal... [Spoileri gör..]
luz'un palismanını çok merak ediyorum, aklımda kedi var fakat amity'in palismanı kediydi. ah bilmiyorum
hunter nerdesin koçum
sıkıntı yok kardeş
sana kazayla dis atıp duruyorum affet. geri de alınmıyor
Cats'e Hex... [Spoileri gör..]
Cats'e Hexside ve Hunter'ın destek olacağını varsayarsak yeteri kadar adama sahip olduklarını söyleyebiliriz. Ancak The Collector'ın hâlâ olaylardaki rolünü anlamış değiliz. Bu yüzden Belos'un gerçek planı hakkında da bir şey bilmiyoruz. Eğer final son bir topyekûn savaş tarzında olursa King'in yeni güçler kazanıp kullanabileceğini düşünüyorum. Yine de her şey Collector'a bağlı gibi duruyor. Ayrıca Luz'un sonunda palismanını oymaya başlaması güzel oldu. Eda'nın Luz ve King'e ne kadar değer verdiğini de görmüş olduk.