12 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Lun king ve edaly olmaması bölümü daha iyi yapmış
2026 izleyen varmı
ebett ne kadar hizli bitti
2026 izleyen varmı
ay sonunda... [Spoileri gör..]
ay sonunda gercegi ogrenecekler sukur ya AYRICA LUZ NERDE EVDE NOLUYO AAAAA
hayirli ol... [Spoileri gör..]
hayirli olsun simdi de hunter'i gus ile shiplemeye basladim.. benim bu malligi napicaz ya:(
AY NOLUYO NOLUYOOO
Sonunda bi... [Spoileri gör..]
Sonunda birileri daha gerçeği öğrenecek nihayet
Hunter'i cok seviyom
1 bölüm sonra sezon finali mi olacak?
Bu okulda ... [Spoileri gör..]
Bu okulda Bi avuç öğrenci mi var yani