7 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
ruyaymıs b... [Spoileri gör..]
ruyaymıs be
canim king... [Spoileri gör..]
canim king
HIC BEKLEM... [Spoileri gör..]
HIC BEKLEMIYODUM BOYLE BISI YUHHH
yani diğer... [Spoileri gör..]
yani diğer bölümlerde baya bölümü ayrıntısıyla incelemiştim ama bu bölümü sadece ağzım açık izledim. Muhteşem bir bölümdü. Bazıları King'in bir titan olduğunu söylüyordu ama çok aslı astarı yok gibi geliyordu bana ve şimdi gerçekten bir titan olduğunu biliyoruz. Artık King'in düşünüldüğünden daha büyük bir rolü var. Ayrıca bölümde Hunter'ı görmek isterdim :( Bölüm sonunda ev kuşatılıyor ama ben Eda ve Lilith'in bu kadar kolay yenileceğini düşünmüyorum. Bir şeyler planlamışlardır diye umuyorum. Bir sonraki bölüm için aşşırı heyecanlıyım.
BÖLÜME GEL... [Spoileri gör..]
BÖLÜME GEL BEEE DAHA FAZLA TİTANLARI GÖRMEK VE ÖĞRENMEK İSTİYORUM OOOOFFFFF OFFFF TİTAN MUHABBET İ ACAAYİP SARIYOR
king bir titanmış lan bende diyom neden yalnız
kanka baslayacagim yapacagin ise
neden bu yorum spoiler kutusunda değil
YA VURCAM KAFANA SPOİLER AMA YA
Spoiler içine alsana
Şirin King e bak sen 😶‍🌫️😯