yani diğer bölümlerde baya bölümü ayrıntısıyla incelemiştim ama bu bölümü sadece ağzım açık izledim. Muhteşem bir bölümdü. Bazıları King'in bir titan olduğunu söylüyordu ama çok aslı astarı yok gibi geliyordu bana ve şimdi gerçekten bir titan olduğunu biliyoruz. Artık King'in düşünüldüğünden daha büyük bir rolü var. Ayrıca bölümde Hunter'ı görmek isterdim :( Bölüm sonunda ev kuşatılıyor ama ben Eda ve Lilith'in bu kadar kolay yenileceğini düşünmüyorum. Bir şeyler planlamışlardır diye umuyorum. Bir sonraki bölüm için aşşırı heyecanlıyım.