22 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
demek bu y... [Spoileri gör..]
demek bu yüzden elma kaniii ehhehehee
Bu dizide ... [Spoileri gör..]
Bu dizide hetero yok sanırım
+++edalyn'... [Spoileri gör..]
+++edalyn'in gecmisini gormek cok mutlu edio beni... onun gencligiyle ayni donemde yasasydim buyuk ihtimalle assla pesinden ayrilmaz abayi yakardim ona(su anda da cuk asigim bisi degismezmis gerci.d)
raine... [Spoileri gör..]
raine
alttaki yorumlar cok hosuma gitti dizinin izleyici kitlesini cuk seviorm ya
BU BOLUM SAKA MI
raine ve e... [Spoileri gör..]
raine ve eda'nın ilişkisi aşırı tatlı
Raine'i la... [Spoileri gör..]
Raine'i labirentte yakalayacakları yerde çocuklardan biri Raine'e him değil de them diye hitap etti. Bu çizgi dizideki şöyle inceliklere bayılıyorum. Willow'un da iki tane babası olması falan çok tatlı geliyor bana bunlar.
Dimi ya mükemmel resmen
hastasıyım böyle detayların ya.. çok seviorm bu diziyi
Raine ve Eda cok yakisiyor of
Raine asiri tatli