14 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Ya kıyamam... [Spoileri gör..]
Ya kıyamam Luz’uma babası ölmüş ama cidden ben bu kıza çok üzülüyorum işte bir karakteri bu kadar sevmek zor
Luz'un aptallığından doğan bölümlerden bıktım artık
Luz çok iyi birisi ama biraz enayi ya şimdi kızıma öyle demekte istemiyorum ama iyiliği yüzünden harcanıyor aynı ben
Ed çok yakışıklı😭😭😭
degisim ta... [Spoileri gör..]
degisim tasi ne degistiriyor aga hâlâ tas gibiler
amity'nin guzelligin sakasi yok..
lumity die zirlama saatim gelmis bb
AMITY'NIN ... [Spoileri gör..]
AMITY'NIN 5. DAKIKADAKI GUZELLIGI HALIS MIDIR ASIK OLDUM AAAAAA
AGLICAM SI... [Spoileri gör..]
AGLICAM SIMDI GULMEKTEN LUZ VE HUNTER'IN MESAJLASMALARI CUK KOMIKTI
7:16 Luz n... [Spoileri gör..]
7:16 Luz ne guzel opucuk atiyo