10 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Willow ve ... [Spoileri gör..]
Willow ve hunter cok tatli yaaaa
Belki şu an bu olu fandomdaki bambaşka biri bambaşka bir şehirde bu bölümü izliyor ne bilim dusunmesi garip geldi
lumity'nin... [Spoileri gör..]
lumity'nin tatlılığı
hunter içi... [Spoileri gör..]
hunter için hem çok üzüldüm hem çok sevindim... benim bu enayiliği napıcaz ya..umarım onu kötü sonla görmeyiz ağlarım yoksa
dizilla adamdır gerisi yalandır tsk
adadadsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hunter kinniesi olarak sonda mutlu olup ciddi ciddi agladim
Hiç beklem... [Spoileri gör..]
Hiç beklemediğim bir şeydi (Hunter ile takım olmaları)
Dün tamamen bitirdikten sonra 13.Bölümün gelmesi şoku hbfdhıcbwcı