12 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Tahmin etmiştim belosun o adam olduğunu
Flora D'esplora Dora the Explorer'a gönderme mi
OFF DİĞER ... [Spoileri gör..]
OFF DİĞER BÖLÜMLERDE NOLCAK ŞİMDİ GEÇMİŞE GİTTİLER Bİ NEVİ BUNDAN SONRA NOLCAKK AAAA
ben malım ... [Spoileri gör..]
ben malım ya hiç tahmin etmemiştim belos'un o adam olacağını.. YUH GERÇEKTEN
Aslında ik... [Spoileri gör..]
Aslında iki teorim vardı biri Belos un luz un babası olmasını bekliyordum diğeri de belos un Philippe olmasını
Eda nın Lilith taklidi qnnajwm
Bu philip ... [Spoileri gör..]
Bu philip denen lavuğun imparator oldugubu biliyoduumm
Çok mantık... [Spoileri gör..]
Çok mantıklı ya harika ydı umarım ed a sevdiğine kavuşur sonunda
nası ya ph... [Spoileri gör..]
nası ya philip iyi sanmıştım
kusura bakma yorumunu görmemişim aşırı haklısın bu arada dediklerine katılıyorum
Ciddi olam... [Spoileri gör..]
Ciddi olamazsın. Belos insan diyarına geçiş istiyordu ama işgal etmek için değil. İnsan diyarından gelen bir insan olduğunu ve geri dönmeye çalıştığını anlamak zor değildi. Sonra philip diye bir insan ortaya çıktı. Fazla belliydi bence philip'in belos olduğu. Ayrıca bazı istisnalar olsada insanlar gittikleri yeri mahveder, her şeyi suistimal eder. Belos'un Kaynar Adalarda yaptıklarını düşününce asıl insan olmadığını düşünmek çılgınca olur.