8 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
00,15 saniyede kortum
tatlı tatl... [Spoileri gör..]
tatlı tatlı gidiyoduk kaosa ne gerek vardı ya of offf
AMITY'NIN TATLILIGI BENI MAHVEDIO
3:07 AMITY HEHGXFXLQLSPXGQH
COK TATLILARRR
Lan sezon mu bitti
yok sezonun 2.parti gelicek
BOYLE BITE... [Spoileri gör..]
BOYLE BITEMEZ BU NE BOYLE A
mutlu mesut izliyodum ne ara son bolume geldim ben e
Ersin üzgün