11 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Endingdeki resim niye öyle nsmskrksmrnnr
eda'yı çok seviyorum ya
Bu sezon muq gibjjii
outro görselleri çok güzel
i... [Spoileri gör..]
intro çok iyi olmuş
eda... luz... [Spoileri gör..]
eda... luz'a verdigi deger beni hungur hungur aglatio ya
intro kisminda bayilmism yeni ayildim
off msü ve yks'den sonra izleyecektim ama dayanamadım luz'u çok özledimm