11 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Ben biterim ama benim amity sevdam bitmez
amity cok hos gaci
what shera hayranı
aşırı tatlı bölümdü
21:07 EDA HXFZFIQLQPZUFAJS
çok iyi bölümdü
++++amity'... [Spoileri gör..]
++++amity'nin saç rengi çok hoş, asik oldum kendisine
Bölümü biraz sevdin galiba
shipledim ... [Spoileri gör..]
shipledim gitti valla ikisini
... [Spoileri gör..]
amity... asik olundu
willow'u ç... [Spoileri gör..]
willow'u çok sevdim(adının evermore track1 sarkısı olması cok hosuma gitti fsgxhjvgfds)
cok minnoş bi bölümdü