6 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Oğlum izlerken vallahi duygulanıyorum eski zamanları hatırlıyorum TV de hep beklerdim yeni bölümün gelmesini
Enson disney kapanmadan önce azcık izlemiştim şimdi full izlicem
Sanirim dizinin fandomu ölmus cunku yorumlar bile cok eski
Ben de tekrar bi izliyorum keyifli show
mesajım gitmiyomu lan
Burdayım be burdayım sizde burdasınızz WJIOGOPQNIWAGBKJS harbi özledim ya tekrar izlemeye geldim
adventure time gibi
aglicam cuk guzel
cok guzel ... [Spoileri gör..]
cok guzel bi bolumdu😭