19 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Senin gibi kardeşin aq
Eda her zaman daha iyidi büyüsü olsada olmasada o her zaman daha güçlü lilith i severim ama gerçek bu
lilith' i ... [Spoileri gör..]
lilith' i seviyorum- sanırım uygun bir bölüm değil bunu yazmak için ama-
this mama... [Spoileri gör..]
this mama is ready for trauma (daha fazlası gelecek)
eda'yı çok... [Spoileri gör..]
eda'yı çok seviyorum ya kurtulur umarım
lilith bun... [Spoileri gör..]
lilith bunu nasıl yapar ya
DELİRDİM İ... [Spoileri gör..]
DELİRDİM İZLERKEN DELİRDİM
Eda ve Luz iliskisi cok tatli ya
ya nasıl y... [Spoileri gör..]
ya nasıl yapar lilith bunu ya kafayı yiycem