18 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Ayayuyaaa ben küçükken birkaç bölüm izledim ve bayıldımmmm sonra ne oldu dersiniz? Disney kapandı.. ama yeniden izleyebilicemmn
Bitişteki şarkı beni eskilere götürdü TV den izlediğim zamanlara duygulandım
3. sezonu çıkınca tekrardan başlayayım dedim (bahane, seriye bayılıyorum
Yenideeenn :)
Final bölümünden sonra tekrar başlamaya karar verdim yarım kalmış gibi hissediyorum OF LA
Breaking bad izlenen ortamda benim baykuş evi sevdamın ortama giriş şekli
Bismo basliom tekrar:')
cok merak ettim bunu
08:23 kralı görünce sıfat
Serinin sonunda kız şizofren çıkmayınca herkes : 👁️👄👁️
JDBXKDNXJDBXJNSKX