The Owl House

IMDb: 8.6
The Owl House

Luz Noceda, sıradan bir insan kızdır. Okulda fazla yaramazlık yaptığı için annesi onu akıl kampına yollamıştır. Annesi ona hayal ürünü kitapları bırakmasını söyler. O da annesini kandırmak için kitabı çöpe atar. Ancak tam kitabı geri alacak iken küçük bir baykuş kitabı çalar. Ve o baykuşun peşinden giderken farketmeden bir kulübeye girer ve Kaynayan Adalar (ing. Boiling Isles) adlı fantastik bir dünyaya gider. Orada Baykuş Kadın lakaplı Edalyn Clawthorne adlı bir cadı ile tanışır.

# Diğer Ad : Baykuş Evi
Yapım Yılı : 2020
Tür : Aksiyon,Animasyon,Macera
23 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Yeni diziye başlamak kadar güzel bişey yok
ilk başlar... [Spoileri gör..]
ilk başlarda güzeldi ama 2. sezondan sonra iyice bozdu, o güçlü Edalyn gidiyor yerine sihir bile yapamayan birisini koyuyorlar bari ne bileyim Luz Eda'nın asasını alsın Luz sürekli insan dünyasında kalıcağından ve geri dönmeyeceğinden bahsediyor sanki insan dünyasında çok bir şey varmış gibi ve neden 2. sezonda daha çok büyü göremiyoruz o kadar sıkıcıydı ki Luz bildiğin sadece öylece duruyor hani Luz'a neden biraz havalı büyüler vermezsin ki ya da Eda'nın asasını alıp kullansın Luz cidden savaş sahnelerinde izlemesi çok sıkıcı bir karakter sonuçta ana karakter yani 3. sezondan bahsetmiyorum bile 2. sezona kadar olan kısım en fazla 3 aylık bir kısmı izliyorduz 3. sezonda bir anda aylar hatta sonradan yıllar geçiyor o kadar saçma ki ben bazı karakterlerin kim olduğunu anlayamadım bile özellikle Lilith tanıyamadım bile uzun bir süre başka biri sandım Final iğrençti, hayır Luz başından beri cadı olmak istiyor büyü yapmak istiyor neden bu kızı hayallerinden vazgeçirip üniversiteye gönderirsin ki ayrıca güya Luz bazı bölümlerde Asa ile büyü yapabiliyor ve asanın içinde güç olduğu söyleniyor o zaman yapsana şu kızı cadı hem annesi de sonda tamam diyor Luz'un orada kalmasına o kadar saçma ve aceleye getirilmiş ki bu dizinin arkasındaki yapım şirketi (adını verebilir miyim emin değilim) dizinin içinden geçmiş çok güzel bir potansiyel ama sırf eşcinsellik var diye güzel diziyi iptal edip son sezonu berbat etmişler bence ilk 2 sezonu izleyin gerisini hayal gücünüze bırakın o kadar kötü son sezon
Muazzam otesi ozellikle son bolumde aglamaktan vücudumda yuzde 10 su kaldi lumity cok tatliydi dizi zaten baslarda birbirinden alakasiz bolumlerden ol... [Devamını gör..]
Muazzam otesi ozellikle son bolumde aglamaktan vücudumda yuzde 10 su kaldi lumity cok tatliydi dizi zaten baslarda birbirinden alakasiz bolumlerden olusuyormus gibi gorunuyordu ama o bolumler de birbirine bagliydi kurgusu fazlasiyla iyiydi bircok kez ters kose oldum izleyin izlettirin izlemeyen cok sey kacirir sadece sirf lgbt iceriginden dolayi devam etmemesi uzdu
çok güzel bir diziydii
Güzel başladı ve güzel bitti
gustholomu... [Spoileri gör..]
gustholomule canon olmadı sad
keşke bitmeseydi şuan çok boş hissediyorum hayatımdan bir parça kopmuş gibi
aga huntlo... [Spoileri gör..]
aga huntlow olmasın yaaa
3. Sezonun devamını sabırsızlıkla bekliyorum umarım bir an önce gelir
Umarım gelir
3. Sezonun diğer bölümlerini merakla bekliyorum
ilk bölüm erken geldi 2.bölüm mart 2023 gibi gelecek