7 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
yuki nasıl kansızlıktan ölmedi acaba
kaname sen drake misin!!?
Kardeşim ağlicam şimdi yemin ederim sevdiği kadının ölümünü gören İchiru bile daha mutlu "ZERO YANLIZ DEĞİLSİN SENİ SEVIYORUM BOŞA GİTMESİN DİYE KANIM... [Devamını gör..]
Kardeşim ağlicam şimdi yemin ederim sevdiği kadının ölümünü gören İchiru bile daha mutlu "ZERO YANLIZ DEĞİLSİN SENİ SEVIYORUM BOŞA GİTMESİN DİYE KANIMI İÇEBİLİRSİN İÇİN VERİYORUM AMA KULAĞINA TİK VAR İÇERKEN KULAĞINA ÜFLEME SEN İYİ OLUR SENİ SEVİYORUM ZERO"
İyi Manipülasyon yapıyor
zero ne zaman mutlu olacak aga
dehşet iyiydi bu bölüm:weary: