anime çok güzeldi keşke devam etseymiş ya mangadan keyfi çıkmıyor bide zeroya çok üzüldüm ya zaten hayatı o kadar zor geçmiş bide yukiyi seviyo ama yu... [Devamını gör..]
anime çok güzeldi keşke devam etseymiş ya mangadan keyfi çıkmıyor bide zeroya çok üzüldüm ya zaten hayatı o kadar zor geçmiş bide yukiyi seviyo ama yukide kanameden hoslanıyor ilk sevgili oluyolar sonra öpüsüyolar sonra bide zaten bunlar yetmezmiş gibi bide üstüne aslında yukinin vampir olduğu ve kardeş oldukları falan ortaya çıkıyor bide üstüne kanameyle gidiyolar terk ediyolar akademiyi hayır yani ne buluyosu şu kanamede burda adam gibi adam zero varken valla zeroya çok üzüldüm özellikle son sahnede eski anıları falan gözünün önünde canlanması baya üzücü ve duygusaldı zeronun yerinde olsam intihar ederdim valla su malın evladıyla gitti ya kaname diye