anime çok güzel başlarda çok ön yargılıydım ama sonradan sevmeye başladım hatta favori animelerim arasına girdi desem daha doğru olur bu arada kaname ... [Devamını gör..]
anime çok güzel başlarda çok ön yargılıydım ama sonradan sevmeye başladım hatta favori animelerim arasına girdi desem daha doğru olur bu arada kaname ve yuuki shipliyorum ama zeroyu da seviyorumm
anime çok güzelmiş başlarda çok ön yargılıydım ama şuan en sevdiğim animeler arasına girdi bu arada kaname ve yuuki shipliyorum ama zeroyu da seviyo... [Devamını gör..]
anime çok güzelmiş başlarda çok ön yargılıydım ama şuan en sevdiğim animeler arasına girdi bu arada kaname ve yuuki shipliyorum ama zeroyu da seviyorum
bu arada kaname ve yuuki shipliyorum ama zeroyu da seviyorum