4 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
anime çok güzel başlarda çok ön yargılıydım ama sonradan sevmeye başladım hatta favori animelerim arasına girdi desem daha doğru olur bu arada kaname ... [Devamını gör..]
anime çok güzel başlarda çok ön yargılıydım ama sonradan sevmeye başladım hatta favori animelerim arasına girdi desem daha doğru olur bu arada kaname ve yuuki shipliyorum ama zeroyu da seviyorumm
anime çok güzelmiş başlarda çok ön yargılıydım ama şuan en sevdiğim animeler arasına girdi bu arada kaname ve yuuki shipliyorum ama zeroyu da seviyo... [Devamını gör..]
anime çok güzelmiş başlarda çok ön yargılıydım ama şuan en sevdiğim animeler arasına girdi
bu arada kaname ve yuuki shipliyorum ama zeroyu da seviyorum
The vampire diaries kafasında dizi
Bu diziyi sadece junichi suwabe var diye izliyorum yoksa tvd gibi klişe bu dizide
the vampire diaries den milyon kat daha iyi
Issız ve terk edilmiş topraklara mı geldim ne