7 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
okul müdür... [Spoileri gör..]
okul müdürü de kesin vampir
Kızın çizimi çok kötü
Biraz korkunç ve yamuk
Bu ikinci bölümde kızın göz çizimini daha düzeltmişler gibi
Kırmızı kart görünce gülme geldi
tam ergen kız dizisiymiş birader en sevdiğim
Zero ve Yuuki shipliyorumm