Bu arada koskoca akademide bi tane tipsiz yok Rido dahil olmak üzere müdür beyefendiye bile dibim düştü o saçları açıp gözlüğü çıkarınca neye dönüşüyormuşsun sen öyle yiğidim Kaname donuk hareketlerinden son 5 bölümdür kusasım gelmişti o diz çökme hareketiyle bi erimedim değil tatlı şerefsiz seni
Öff çok güzel animeydi keşke shiki ve rima öpüşseydi bi gözümle görseydim ve Kaname'yle Yuki salağı da bi öpüşseydi fena olmazdı bu ne şimdi shipim tuttu mu tutmadı mı nasıl anlayim ben ha Akatsuki ve Ruka da aşırı yakışıyorlar hani oldular mı yok bi gösterseniz ucu açık sonlardan nefret ediyorum ya
Tüm sezon boyunca yuuki'nin salaklığını düşündüm ya bu ne çıtkırıldımlıktır mal mıısn kızım azcık güçlü falan olsana zero eğv eğv anca ağlıyon ya... [Devamını gör..]
Tüm sezon boyunca yuuki'nin salaklığını düşündüm ya bu ne çıtkırıldımlıktır mal mıısn kızım azcık güçlü falan olsana zero eğv eğv anca ağlıyon ya