30 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
biraderlerim oceanside artik haksiz zamaninda hepsini oldurmeliydiler artik is isten gecti simdi oldurmek onlari haksiz eder zamaninda yapmaliydilar
Sizce. Qizi oldurmesine icaze verdikleri duz hereket idi yoxa se. Idi sizin fikriniz nedi
Haksizdilar Olum o kadar deyismeye calistilar onlar
3.16 haaaaazktir be cok duygulanfım
bu ne yaa herkes kendi intikamını alsa ortalıkta insan kalmaz sanki herkes masum herkes korkunc suçlar işledi sadece kurtarıcılar diyil😤
şunların hepsini öldürün bu ne böyle
İç savaş geliyor gibi.
Ben de ols... [Spoileri gör..]
Ben de olsam öldürürdüm açıkcası..
Abi kurtar... [Spoileri gör..]
Abi kurtarıcıların hepsini öldürmeliler bence tüm sorun onlardan çıkıyor
Judith ve ... [Spoileri gör..]
Judith ve carl'ın el izi olan tahtayı bu eve getirmişlerrr 🥺🥺🥺💙 böyle ayrıntılar gebertiyor beni
Eski grup bin basar