44 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Olum şaka gibi 2 sezon kaldı
negan reis olmasa kim Judith I korucak kim sizi eğlendirecek yani
Negan çok ... [Spoileri gör..]
Negan çok gıcıksın ama burda benden aldın
negan baba ya nasilda kendini tehlikeye atip kuratriyo judithi
........so... [Spoileri gör..]
........sondaki maggiedir büyük ihtimal ama keşke anne olsaydı da ricke bağlansaydı ordanda. bi de negan aferin böyle adam ol
............. [Spoileri gör..]
...............ya ezekiel yok bu bölümde sana ayar oldum sınırlar da sınırlar oğlunun bi de oğlunla yanındaki kız yüzünden ölen 9 kişinin daha kafalarıyla işaretlenen sınırı geçmemek için bin takla attın iyi don @q orda sanki müttefiki anlaşma yapmışlarda ona uyuyo zaten savaş çıkıcak zaten carol iki güne kesecek bunları ah carol kraliçem nerden buldun bu ödleği sen
Aynen ayne... [Spoileri gör..]
Aynen aynen beni de kıl etti
.......bu ... [Spoileri gör..]
.......bu aptal ezekiel şaka mı sen kim daryl kovmak kim carol duysa kıçına tekmeyi basması 2 saniye sürmez senin yeni başlangıcınla darylın ne alakası var peri masalı
Kesinlikle bu kinge ayar oldum bu yeniler de hiç yerlerini bilmiyor sen kim köpek daryl e artistlik yapıyon
neganı sağlam harcadılar bence kötü bir karakter olarak tanıttılar 1 sezon uğraşıldı sonra birden adamı hücreye attılar ve tamamen iyi birisi oldu ne ... [Devamını gör..]
neganı sağlam harcadılar bence kötü bir karakter olarak tanıttılar 1 sezon uğraşıldı sonra birden adamı hücreye attılar ve tamamen iyi birisi oldu ne bileyim cok sacma geliyor baştan neden bu kadar nefret ettirildi🤯
negan ve j... [Spoileri gör..]
negan ve judith😕😕
ne xaman negana isinmaya başlasam aklima glenn geliyo geri soguyorum sag olsun senarist cok dusunceliymis