74 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
S*k*cem böyle işi
O sondaki neydi
Alfanın keltoş kafasını parlata parlata
7x1 kadar travmatik
1 kişi içi... [Spoileri gör..]
1 kişi için 10 kişi bedel oldu
Tara’nın ö... [Spoileri gör..]
Tara’nın ölümüne çok şaşırdım hiç beklemezdim
Rick ve negan takım olsa ordtada alfa malfa kalmaz
Haklısın valla
Ya çok üzü... [Spoileri gör..]
Ya çok üzüldüm ya off ne kadar cani kadın suçu ne onların.
Aslında bu dizide hep suçsuzlar ölür de neyse.
Garip oldum
2. travma yükleniyor..
Bi tek Enid ve Taraya uzuluyom
Bende ya çok seviyodum ikisinide