23 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Herşey b*k... [Spoileri gör..]
Herşey b*ka sarmadan bitsin bu sezon yeto
Su judithi cok seviyorum ya kendi kizim sanki Cok tatli
Rj babasin... [Spoileri gör..]
Rj babasina cekmis, dogmayi basarmis onca seye ragmen
Hamile bi ... [Spoileri gör..]
Hamile bi kadının o kadar darbeye ve dayağa rağmen bebeğini sağlıklı bi şekilde doğurması gerçekten mucize. Ki gerçekte olsa bebek muhtemelen ya ölmüştü ya da ölümün kıyısındaydı. Judith'in tatlılığı ve olgunluğu çok hoşuma gidiyo, oynayan kız gerçekten karakteri güzel yansıtıyo. Bi de Judith'in bu hâlini keske Carl da görebilseydi
böyle bir dünyada güvenmek çok zor, hem tanıdıklarına hem tanımadıklarına..
.......dar... [Spoileri gör..]
.......darylın zaten çocukluk travması olan bir şeyi tekrar yaşatmak arkadaşım dediğin hamile kadına aynı şeyi yapmak üstüne bunu bi çocuğa yaptırmak deccal misin be avel karı
michonneun... [Spoileri gör..]
michonneun yaşadıkları cidden çok kötü ama şimdi tam arayı düzeltmeye çalışırken de aptal alphanın takımıyla uğraşıcak neyse bunu da hallederler judith de sondaki konuşmada annem olmayı seçtin diyo yani annesi olmadığını biliyo sanırım. morganın yanına gittiklerinde 4.sezondu sanırım carl judithin annesinin neye benzediğini görebilmesi için o işte mahallerindeki yerden aile fotoğrafını almıştı michonnela beraber o fotografı daha da görmedik bari onu onu gösterseler
........ka... [Spoileri gör..]
........kaç bölümdür yazıcam yazıcam unutuyorum sığınak dağıldıktan sonra şu sarışın kadını almaları çok iyi olmuş dwigtı ele vericek diye bi sevmemiştim ama sonradan çok ısındım kadına
Bu yeni haline uyuz oluyordum ama kadın haklıymış
Of bu alfa... [Spoileri gör..]
Of bu alfa ve sürüsü panayırın ağzına mıçcak gibi, bi gün yüzü görmedi benim aşklarım...