Hamile bi kadının o kadar darbeye ve dayağa rağmen bebeğini sağlıklı bi şekilde doğurması gerçekten mucize. Ki gerçekte olsa bebek muhtemelen ya ölmüştü ya da ölümün kıyısındaydı. Judith'in tatlılığı ve olgunluğu çok hoşuma gidiyo, oynayan kız gerçekten karakteri güzel yansıtıyo. Bi de Judith'in bu hâlini keske Carl da görebilseydi
.......darylın zaten çocukluk travması olan bir şeyi tekrar yaşatmak arkadaşım dediğin hamile kadına aynı şeyi yapmak üstüne bunu bi çocuğa yaptırmak deccal misin be avel karı
michonneun yaşadıkları cidden çok kötü ama şimdi tam arayı düzeltmeye çalışırken de aptal alphanın takımıyla uğraşıcak neyse bunu da hallederler judith de sondaki konuşmada annem olmayı seçtin diyo yani annesi olmadığını biliyo sanırım. morganın yanına gittiklerinde 4.sezondu sanırım carl judithin annesinin neye benzediğini görebilmesi için o işte mahallerindeki yerden aile fotoğrafını almıştı michonnela beraber o fotografı daha da görmedik bari onu onu gösterseler
........kaç bölümdür yazıcam yazıcam unutuyorum sığınak dağıldıktan sonra şu sarışın kadını almaları çok iyi olmuş dwigtı ele vericek diye bi sevmemiştim ama sonradan çok ısındım kadına