58 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Martinezi seviodum valla oe philip
Ya Martinezi Cok seviodum ya gecen sezondan beri
ellemesen şunları
Validen o kadar sıkıldım ki tamam en tehlikeli en duygusuz olan sensin. Eline biraz insan olmak için fırsat geçti ama yine olaylar. Ne kadar güvende o... [Devamını gör..]
Validen o kadar sıkıldım ki tamam en tehlikeli en duygusuz olan sensin. Eline biraz insan olmak için fırsat geçti ama yine olaylar. Ne kadar güvende olursa olsun bu adam yine keyfine aynı şeyleri yapacak bu kadar salaklık da fazla sanki
PHİLİP GEBER ARTIK
o kısma ge... [Spoileri gör..]
o kısma gelmeden yazmuştım tam da zorlamış valla yine pisleşti herif skdsvk
martinez de valinin sabrını sınıyo gebermek istiyo galiba dccfbfcb
ya harbi çok sıktı abi ana kadro nerde iki bölüm oldu ta
Valiye üzü... [Spoileri gör..]
Valiye üzülenler tabiki de özünde bu adam deli bizi şaşırtmadı oropsuKSQLMDÇWMSŞQMSÖWMSÖQMSÖMWLSMWÖSMWÖDMW