50 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
kaç bölümdür çok sıkıcıydı sonunda güzel bölüm
"Bir sürü Askerini kaybetsende yine Kazana bilirsin"
Valiye üzüldüm la....
Bu sezon çok sıkıcı
Valiyi sevmem ama bu bolum azcik isindim ama cok az
bunlar hareketdeyken daha heycanli oluyo bolumler de, bi yere cakili kaldilar mi akmiyo dizi
Hak veriyorum
Bi kap yemek verdiler dünyanın işini kitlediler adama.ne sövmüştür içinden şimdi
kişiselleştirirsen böyle olur işte
o kadar sıkıcı bi bolum ki diziyi birqkcam uc haftadir boljmu bititmeye calisiyorum
o kadar sıkıcı bı bolumdu kı 1 sene gectı hala aynı bolumdeyım