42 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Kizla Oglana uzuldum o kadarda dedi ya rick yapmayin bisi diye la ztn bunlar bu zamana kadar nasil hayuatta kaldiysa
herden o q... [Spoileri gör..]
herden o qeder gijdiyirler ki ? grupu satanlara mercy goster, qadini ozbasina tek yolla giphy://media3.timageservicet/media/TPXLGvxazECTyFIL2W/giphy.gif?cid=2a2d8d205annkk10tudyezkrwvd46gfglzl5lu45mg0q146l&ep=v1_gifs_search&rid=giphy.gif&ct=g
kimse validen bahsetmiyor la valiye noldu öldü mü kaldı mı 4 bölümdür ortada yok adam
rick abar kanka o yetmez biraz daha abar
benim aklı... [Spoileri gör..]
benim aklım glennde kaldı ya bu hastalık yüzünden ölürse...
Carol geri... [Spoileri gör..]
Carol geri gelir ama Daryl çok sinirlenicek bence
of bölümler çok sıkıcı şuan biraz fighting yapın artık akmıyooo
Carol ve r... [Spoileri gör..]
Carol ve rick ikisi de kendi için doğru olanı yaptı carol onları öldürmeseydi belki de hepsi ölecekti ama yaşama ihtimalleri de vardı rickin çocukları aynı hastalığı kapsaydı ve yaşama ihtimalleri olmasına rağmen carol onları öldürürdü düşüncesiyle rick onu kovdu rick de haklı yani boş yapmayın çocukları için tehlike oluşturuyodu
rick az da... [Spoileri gör..]
rick az daha abart @q yorumdakiler de tam komalık etti ya yok andrea yerine carol ölseymiş biraz daha abartın a*k wldnlqmwldklw