44 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
.............
21:35 Jim e güzel bir gönderme
Kesin Carl yaktı David I falan
en kolay şeylerin bile tedavisi yok ne korkunç birşey
iyi bok yedin
zik gibi bölüm of cok sıkıldım
Neden hala hapisanedeler artık gitsinler
Carol'a sarılmak istiyorum
fareleri yem olarak koyan hain kim ama
şu carolun... [Spoileri gör..]
şu carolun evlat edindiği aptal kızlaz var ya sarışın 2 tane onlardan biri işte lizzie