42 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
27:35 darly şov yaptı lan
Nedensizce hershell özledim
Sezon sonu birleşmeseniz götünüze uğu sürüp yapıştırırım ona göre
terminalde neganin tasaklari ile karsilasmayiz umarim
Beth ve daryl çok tatlı yaa
beth elden gidiyeeeaaah
Bethi cok seviyorum
Ben ablasını seviyom
........da... [Spoileri gör..]
........darylın yanındakileri gözüm bi tutmadı gibi bebeğiminde yolu tam terminale düşüyodu
abi biz bi... [Spoileri gör..]
abi biz birleşin artık dedikçe bunlar daha çok ayrılıyo