76 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Beth biraz ablan gibi olsana o değilde Maggieyi bütünüyle yerim canım karıcım
Beth çok güzelsin ama derdini s*k*m be bilader
@yunusqq Maggie nin ayağı yalanmazmı be
Ablası daha güzel
Darly in daşdaşları zenciler yesin
deril dasssani yirim kanka cok kral adamsin
Ah be derl Su derl fav ya harbiden
atlaya atlaya izliyorum
Beth o kadar zorladı ki daryl ilk defa duygularını birisine yansıttı
zayıf karkakterin güçlü karakterle olması çok iyi olmuş yoksa beth hayatta kalamazdı
Beth ve Daryl'ın arasındaki sohbetler çok güzeldi,birbirlerini daha yakından tanıdıklarını görmek diziyi daha çok sevdiriyor