Andreanın ölmesini dört gözle bekliyorum.ya başta en sevdiğim karakterdi ne ara bu hale geldim güçlü bir kadın diye sevdim bencil kibirli biri çıktı s... [Devamını gör..]
Andreanın ölmesini dört gözle bekliyorum.ya başta en sevdiğim karakterdi ne ara bu hale geldim güçlü bir kadın diye sevdim bencil kibirli biri çıktı sanırım ben güçlü kadın seviyorum mich yanıltma beni aşkım