110 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Lori yi sevmesemde üzüldüm Rick ve Carl ın yıkılışı falan
Ulann lori yi sevmesemde üzüldüm Rick ve Carl ın yıkılışınada
Ulan siz t-dog daşşağına kurban olun
loriye uzulmedimde ricke cok uzuldmya
Ayda yazıg oldu ricke
Ya rickin aglamasina uzuldum offff
Ben en cok Rick'n aglamasina uzuldum su bolume kadar, o nasil cokustu oyle aga be
paramparca... [Spoileri gör..]
paramparca olduk
üzdü bu son sahne çok üzdü :(