49 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Bu dizide ölenler neden bu kadar çabuk unutuluyo biri ölüyo iki dakika ağlıyorlar konuşuyorlar bitti bir daha hiç konuşulmuyo
lori öl artk knk
İyi sezon olacak
Guzel oldurdu mahkumu
Rick iyiki mahkumlari öldürdü adama baksana köpekler gibi bakıyor
eminim carl eğer ölmezse tabi ileride on numara bir herif olacak
emin ol öyle olucak
bu mahkuml... [Spoileri gör..]
bu mahkumlardan bir pislik çıkacağı belliydi zaten adamın tipinden anlaşılıyor
RİCK VE DARYL ABİLERİMİN TAŞAKLARINA BETON YETMİYOR BE
Rick abimin tasaklarina beton yetmiyor