merle ve andrea.bir salak ve bir dengesiz ikisi de iyi ki öldü yoksa daha çok bela açarlardı gruba. carl da doğrusunu yaptı. önceki bölümlerde yoldaki yardım isteyen adamı almıyosunuz da silah tutana mı merhamet edeceksiniz.morganın grup zor durumdayken bir ara gelip kurtarmasını bekliyorum ama ne zaman bilmem. daha çok çatışma beklediğm bölümdü ama yine de tatmin etti
0.9.1.26
Baya iyi sezondu biraz sardı amma bundan daha iyileri olacak hadi bakalım twd 4cu sezon lestgo...