85 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Çok iyi bölümdü..
Yani genel olarak iyi bir sezondu
Yine haklıyım kendi kadar oğluda salak ve masumları öldürüyor
Bitdi
0.9.1.26
Baya iyi sezondu biraz sardı amma bundan daha iyileri olacak hadi bakalım twd 4cu sezon lestgo...
Çok şükür Elhamdulillah bu da bitti
Andrea ici... [Spoileri gör..]
Andrea icin uzuldum
merle ve a... [Spoileri gör..]
merle ve andrea.bir salak ve bir dengesiz ikisi de iyi ki öldü yoksa daha çok bela açarlardı gruba. carl da doğrusunu yaptı. önceki bölümlerde yoldaki yardım isteyen adamı almıyosunuz da silah tutana mı merhamet edeceksiniz.morganın grup zor durumdayken bir ara gelip kurtarmasını bekliyorum ama ne zaman bilmem. daha çok çatışma beklediğm bölümdü ama yine de tatmin etti
carl doğrusunu yaptı
ANDREA AL ... [Spoileri gör..]
ANDREA AL SU PENSEYİ ARTİK KANSER OLDUM