73 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
shaneden nefret ediyorum ama lori ne yapmaya calisiyon knk
Şu Lorinin zombilər ile kapıştıgı sahnede çok gerildim
herkes rick ve loriyi konusmusta gleen kıza ayıp etti ya
Rick alir bu arada shani istese bence cunki arkadasliklari bozulmasin istiyo
son kısımd... [Spoileri gör..]
son kısımda loriyi cidden taktir ettim her şeyi çat çat çat diye söyledi
Rick bir şeyler yapacak gibi artık shane hakkında
Arkadaşlar 11 12 sezonun. Profilinde başrol var o kim bide dikkatli baktim Rick yok ölüyormu
SHANE VE LORİ'YE KATLANAMIYORUM KEŞKE İKİSİ DE ÖLSE YA