44 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Ric'e üzülüyorum ya
DONA DONA NİYE İZLİYORUM OLUM BUNU.
loriye katlanamıyorum kocam bana bağırmıyo onu sevdiğimden emin değlim diyo ya neymiş kendine binlerce kere sormuş ricki sevip sevmediğini ablam biz z... [Devamını gör..]
loriye katlanamıyorum kocam bana bağırmıyo onu sevdiğimden emin değlim diyo ya neymiş kendine binlerce kere sormuş ricki sevip sevmediğini ablam biz zaten kocanın ölümünden aylar sonra zombi istilasının içinde ölmüş kocanın kankasıyla yatmandan anlamıştık (bi de hanımefendi yatarken alyansı çıkarıyo falan) sözde kocana aşıksın kocan ölünce kocanın arkadaşına aşık oluyosun kocan gelince aşkın bitiyo tekrar kocana aşık oluyosun sonra bi de bu halle insanlara nutuk çekiyo ya sabır
cok iyi bir dizi
Oyun büyük yeğen.
Zombi sürüleri beni cok geriyor
Bu bolum asiri sıkıcıydi aynı zaman da gericiydi de kafayi yedim
Aga su salgin nasil basladi ben kac bolumdur bunu dusunuyorum