Cok fenasal bi bölümdü. Darly ve connienin sahnesi cok duygusaldi. Sonda bi an dedim ki acaba Rick mi geliyo. Adamlar oyle hypelamis ki muzik tepkiler falan bi an gerceken rick geldi diye seviniyodum ama ters köşe yapıp altı ay ileri attılar ve o son neydi öyle?!?!? Maggie ve gab'in savas sahneleri de cok guzeldi
........bölüm çok iyi her şey çok iyi negan da bir şekilde geri dönerde zaten o son neydi ya. commonwealth şu üstü süslenmiş terminus tarzı bi vibe veriyo dıştan güzel içten aşırı karanlık, daryl iki şaşa şamataya kanıp maggieyle kanlı bıçaklı olucak birisi değil