59 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
6 ay sonra en fazla ne ola bilirkiiii
Magie artik tam bi serefsiz olmus
Lan son sahne ne idi lancmen yucun kafan sicim.
En iyi bölümlerden biriydi bence
Cok fenasa... [Spoileri gör..]
Cok fenasal bi bölümdü. Darly ve connienin sahnesi cok duygusaldi. Sonda bi an dedim ki acaba Rick mi geliyo. Adamlar oyle hypelamis ki muzik tepkiler falan bi an gerceken rick geldi diye seviniyodum ama ters köşe yapıp altı ay ileri attılar ve o son neydi öyle?!?!? Maggie ve gab'in savas sahneleri de cok guzeldi
O son neyd... [Spoileri gör..]
O son neydi öyle yaa bence Darly nın yıne bir planı var bu sefer de içlerine sızıp kaleyi fetih edebiliriz :)
maggie nin... [Spoileri gör..]
maggie nin sahnesi başa sarıp sarıp izledim çok iyiydii
........bö... [Spoileri gör..]
........bölüm çok iyi her şey çok iyi negan da bir şekilde geri dönerde zaten o son neydi ya. commonwealth şu üstü süslenmiş terminus tarzı bi vibe veriyo dıştan güzel içten aşırı karanlık, daryl iki şaşa şamataya kanıp maggieyle kanlı bıçaklı olucak birisi değil
Sonu ne alakaydı anlamadım
off çok iy... [Spoileri gör..]
off çok iyiydi be maggie en iyisini yaptı merhamet bi yere kadar artık size seçenek sunuldu yapmadınız geri dönüş şansı olmamalı