29 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Oh olde cakma komutan
Lan. Firtina iyi olmadi.
bu sezonda herşeyi bir anda yapacak hızlıca bitirecekler
atlayarak bitiricem bunu sonra bu dizi nin devamlarına ara ara vericem belki de izlemem. Bütün dünya böyle herhalde yoksa ben olsam diğer ülkelerle an... [Devamını gör..]
atlayarak bitiricem bunu sonra bu dizi nin devamlarına ara ara vericem belki de izlemem. Bütün dünya böyle herhalde yoksa ben olsam diğer ülkelerle anlaşır atom bombası gibi etkili birşey atardım
Eve girmey... [Spoileri gör..]
Eve girmeye calısan aylakları nıye dıger tarafa surmeye calısmadlar anlamadım. O kadar tecrubeliler 1. sezonda kacıyolarmıs gıbı oldu aynen.
............. [Spoileri gör..]
............darylda sonunda kurtuldu şunlardan leahın gelmeyeceği belliydi zaten gelmesine de gerek yok karakter ölür max. 1 -2 bölüme
............. [Spoileri gör..]
..........rosita quenn yaa
bu dizi yüzünden güven problemlerim oluştu
Hshshshs o kadar doğru ki
Daryl boşv... [Spoileri gör..]
Daryl boşver Leah'yı Connie geri döndü.
keşke leah... [Spoileri gör..]
keşke leah daryl'le gitseydi.....