27 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Su pislik umarim olur o köyde batar gider
Yugin heyatinzi xilas eledi. Kustah pilik herifdi Valinede seninde. amiza. qoyum.
......... ... [Spoileri gör..]
......... eugene içinde üzüldüm şu commonwealthin ne halt olduğunu bi an önce anlasak iyi olucak
............. [Spoileri gör..]
............hatalarından ders çıkartıp sonda düşmanın taktiğini kullanmaları çok iyiydi
her negan sahnesinde duygulanmam peki. 1-2 sezondur gözüme o kadar masum geliyor ki sarılmak istiyorum
Daryl da olmasa bu sezon çekilmez, aşığım bu adama
Şaka mı ya... [Spoileri gör..]
Şaka mı ya eugene'nin hiçbir suçu yok, bi teşekkürler etseydi zengin züppe. Keşke yardım etmeselerdi de geberseydi
Kıyamam daryl da tütüne düşmüş asdgjklş
Eugune bir... [Spoileri gör..]
Eugune birak iste olsunler ne ugrasiyosunuz gene size kaldi butun suc
Sonunda su... [Spoileri gör..]
Sonunda su fisildayanlarin numarasi ise yaradi