Ufff ne bölümdü yaaa. Connie yavrum ne çektin beee Açım diyor bir de git duvarları kemir yaratık olmuş bunlar kıymetlimiz gibi olmuşlar. Kaç kaç...... [Devamını gör..]
Ufff ne bölümdü yaaa. Connie yavrum ne çektin beee Açım diyor bir de git duvarları kemir yaratık olmuş bunlar kıymetlimiz gibi olmuşlar. Kaç kaç...
Bu bölümü gece izlemeyin çok korkunçtu yarıda bıraktım, gündüz devam edicem. Gerçekten dedikleri gibi diğer bölümlerden farklı, korku filmi havasında.... [Devamını gör..]
Bu bölümü gece izlemeyin çok korkunçtu yarıda bıraktım, gündüz devam edicem. Gerçekten dedikleri gibi diğer bölümlerden farklı, korku filmi havasında.
Kimse bana twd de cakma smeagollar oldugunu soylememisti. Asırı gerilimli bi bölümdü. Zombilerden daha korkunctular zaten orasi kesin. Ayrıca buluşma sahnesi çok duygusaldı..
........bölüm çok iyidi bee cidden episode insiderda söyledİği gibi dünyanın ne hale geldiğini anlatmak için iyi bi bölümdü bi kere daha dönüşmeyenlerin dönüşenlerden daha tehlikeli olduğunu göstermiş oldular dönüşmekten beter hale gelmişler bi ara onlar walkerları yiyo sandım ayrıca connienin görüşünden olan sahneler ve kellyle buluşmları çok iyiydi bu rosita-carol-kelly-magna dörtlüsüde aşırı hoşuma gidiyo girl bosslar halledemedikleri şey yok
Açım diyor bir de git duvarları kemir yaratık olmuş bunlar kıymetlimiz gibi olmuşlar. Kaç kaç...