22 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Vispers de artik iyi oldular demek
Bi bitmediniz be
Lydia kızı... [Spoileri gör..]
Lydia kızına tahammül edemiyorum aptal çocuk
benim diziyi izleme hızı TL nin düşüş hızıyla yarışır bi günde 1 sezondan 2 günde 1 bölüme
........ju... [Spoileri gör..]
........judith çok tatlı yaa
ilk 3 bölüm güzeldi ama 2 bölümdür sıkılmaya başladım yineee
Bir tek bizimkiler düzgün bir topluluk kurmayı beceremiyor herhalde rastladıkları her yerde insanlar mutlu mesut yaşıyor sonra bunlar her şeyi dağıtıp... [Devamını gör..]
Bir tek bizimkiler düzgün bir topluluk kurmayı beceremiyor herhalde rastladıkları her yerde insanlar mutlu mesut yaşıyor sonra bunlar her şeyi dağıtıp gidiyorlar.
Aynen aynen
Commenweat... [Spoileri gör..]
Commenweath misin nesin o tanıtım fragmanı iyi hoş ama bu bizim ekiple tanışmadan önceydi... Sizi de miktirecekler demedi demeyin.. yazık o 50bin kişiye acıdım şimdi asdghklş
ah judith ... [Spoileri gör..]
ah judith bebeğim kıyamam sana :( bari michonne çıkmasaydı diziden ya
Yakalanma ... [Spoileri gör..]
Yakalanma olayi biraz basite kacmis sanki