Bir tek bizimkiler düzgün bir topluluk kurmayı beceremiyor herhalde rastladıkları her yerde insanlar mutlu mesut yaşıyor sonra bunlar her şeyi dağıtıp... [Devamını gör..]
Bir tek bizimkiler düzgün bir topluluk kurmayı beceremiyor herhalde rastladıkları her yerde insanlar mutlu mesut yaşıyor sonra bunlar her şeyi dağıtıp gidiyorlar.
Commenweath misin nesin o tanıtım fragmanı iyi hoş ama bu bizim ekiple tanışmadan önceydi... Sizi de miktirecekler demedi demeyin.. yazık o 50bin kişiye acıdım şimdi asdghklş