16 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Birlik olm... [Spoileri gör..]
Birlik olmalarına sevindim))
Olm bu bölüm o kadar iyidiki 10/10 veriyorum uzun zamandır böyle bölümler görmüyoruz
Mercer akıllandı sonunda
.......neg... [Spoileri gör..]
.......negan ve annienin sahnesinde tylerın bizim gruptakilerle beraber önlerine geçmesi askerlerin durması duruşmada eugenein tarafında olan insanlar mercer vs. hepsi aslında commonwealthin değil pamela ve onun gibilerin kötü olduğunu gösteriyo ama bu dizinin sonunda promosyon tadında verilip başa bela olan commonwealthin gereksizliğini ortadan kaldırır mı hayır
......anni... [Spoileri gör..]
......annie ve neganı korumak için bi araya geldikleri sahne çok anlamlı ve güzeldi neganın da gerektiğindeki yaptığı gibi fedakarlık yapmaya çalışması şaşırtmadı ama hala söylüyorum son iki bölüm pamela hala düşmedi napıcaklar 4er saat mi yapıcaklar kalan 2 bölümüde ya da hızlı hızlı bütün ekipleri birleştirip mükemmel olmasa da güzel bi finale doğru artık
..mercerın... [Spoileri gör..]
..mercerın bir şey yapıcağı belliydi zaten sonunda oldu o da
ezekiel gercekten sinir bozucu
dizinin icine topluluklar katıldıkça ilk sezonlara göre kötüleşti commonwealth gereksizdi bence. Nerde o hapishane çiftlik evi, şehir merkezinin olduğ... [Devamını gör..]
dizinin icine topluluklar katıldıkça ilk sezonlara göre kötüleşti commonwealth gereksizdi bence. Nerde o hapishane çiftlik evi, şehir merkezinin olduğu bölümler
Son 2 bölüm kaldı
Vasatın üstü