.......negan ve annienin sahnesinde tylerın bizim gruptakilerle beraber önlerine geçmesi askerlerin durması duruşmada eugenein tarafında olan insanlar mercer vs. hepsi aslında commonwealthin değil pamela ve onun gibilerin kötü olduğunu gösteriyo ama bu dizinin sonunda promosyon tadında verilip başa bela olan commonwealthin gereksizliğini ortadan kaldırır mı hayır
......annie ve neganı korumak için bi araya geldikleri sahne çok anlamlı ve güzeldi neganın da gerektiğindeki yaptığı gibi fedakarlık yapmaya çalışması şaşırtmadı ama hala söylüyorum son iki bölüm pamela hala düşmedi napıcaklar 4er saat mi yapıcaklar kalan 2 bölümüde ya da hızlı hızlı bütün ekipleri birleştirip mükemmel olmasa da güzel bi finale doğru artık
dizinin icine topluluklar katıldıkça ilk sezonlara göre kötüleşti commonwealth gereksizdi bence. Nerde o hapishane çiftlik evi, şehir merkezinin olduğ... [Devamını gör..]
dizinin icine topluluklar katıldıkça ilk sezonlara göre kötüleşti commonwealth gereksizdi bence. Nerde o hapishane çiftlik evi, şehir merkezinin olduğu bölümler