14 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
......son ... [Spoileri gör..]
......son üç bölümde bari biraz hype olsa son bölümler son bölümler diye gazlıyolar episode insiderda sondaki trailerda sonraki bölüm geliyo ortada bir şey yok şu commonwealhten kurtulmaları için bile 4-5 bölüm lazım en az normal şartlarda da neyse izleyelim görücez
50 dakikalık bölümü 15 dakikada izledim ve bu bölüm finale kalan son 4. Bölümdü rezillik bu kadar işte
Son 3 bölüm kalmış şu efsane diziyi tırt yaptılar niye tadında bırakıp final yapmazsın ki ?
Daryl'in ön planda olduğu bölümler hoşuma gidiyor onun ve Maggie için izliyorum bence güzel ilerliyor finalde ftw ile birleşme olsa süper olur... [Devamını gör..]
Daryl'in ön planda olduğu bölümler hoşuma gidiyor onun ve Maggie için izliyorum bence güzel ilerliyor finalde ftw ile birleşme olsa süper olur
Ilk kale morgandi ikinci kale rick ti benim icin zombi dizisinden cok insanlar arasi hiyerarsi politika islenirse konudan uzaklasilir tabi ,dizi Ilk b... [Devamını gör..]
Ilk kale morgandi ikinci kale rick ti benim icin zombi dizisinden cok insanlar arasi hiyerarsi politika islenirse konudan uzaklasilir tabi ,dizi Ilk basladigindaki o daginik haller karakterlerimizin siginacak hayatta kalacak yer ararken ki caresizligi ve rick gibi bi liderin onlari yonetmesini izlemek cok guzeldi,shane olsun glenn olsun bag kurdugumuz karakterlerdi sevsekte sevmesekte o kaosun icinde okadar icine cekiyoduki hikaye sanki Ben o durumdayim ki isterdim olmak hayalimdi kucukken, bu dizi bunu gerceklikten alip kendi gercekligine cekiyodu kotumu devam ediyo hayir aslinda ortalama bit dizi gibi, ama konusu zombiler hayatta kalma olunca kotu ilerliyo diyebilirim sonunu nereye baglicaklae ricksiz bir final mi olcak ricin yasadigi macerayi spin off dizsinde gorcez zaten bilmiyorum ya o sicakligi kaybetti dizi kinu yuzunden sadece senaryo bozdu eski haline gelse kesinlikle duzelir ki oyuncu farketmeksizin bu kadroyla bile izlenir tabiki rickin gleenin yeri ayri benim icin hep.
Çok sıkıcı değil mi? Güzelim diziye neler oldu yaa...
Arka sokaklar gibi olmaya başladı tadında bitirin bence
Negan yaşl... [Spoileri gör..]
Negan yaşlanmış baya be eskiden hep gülerdi şakalar yapardı şimdi sürekli üzgün depresif bi havası var aga be üzdü :( karakter değişimini en çok yaşayan kişilerden olabilir
bu nasıl final sezonu ya bu bölümleri gördükçe bu hangi dizi diye şüphe ediyorum
dizide bir... [Spoileri gör..]
dizide bir karakterin ölmesi bekleniyordu ama şu ana kadar -hornsby dışında - hiç bir karakter ölmedi bakalım dizinin yapımcılarının da dediği gibi sonu efsane olacak mı??
inşallah knk ya biraz renk katsın sırf bitirmek için izliyorum artık diziyi