24 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Valla 2.vali vakası bu adam
Su euygyn ve kari olur umarim sevmedim bu bolum ikisinide Size bakmislar bu zamana kadar Sehre almislar sevmeseniz bile onlari boyle yapmali diyildile... [Devamını gör..]
Su euygyn ve kari olur umarim sevmedim bu bolum ikisinide Size bakmislar bu zamana kadar Sehre almislar sevmeseniz bile onlari boyle yapmali diyildiler
burasıda alexandra oldu demiştim demi yaptılar yine
Son ıkı bölumdür eskıyı anıyorlar ve eskı sezonları görmek ve isimlerini duymak çok iyiydi
daryl ve babalık harika bir uyum hehe :)
............. [Spoileri gör..]
..............geçmişe dönük sahneler o kadar iyiydi ki hem darylın ve diğerlerinin neler neler yaşadığını bir daha görmek hem de ölmüş, diziden ayrılmış karakterler için..
judith ileride çok güzel genç kız olucak cok tatlı
oh be sonu... [Spoileri gör..]
oh be sonunda öldü
Umarım o z... [Spoileri gör..]
Umarım o zenci sekreter kadının ölümünü de görürüz pamira tarafından
geçmiş sezonlardan bölümler göstermeleri bölümün kendinden daha heyecanlı geldi