Su euygyn ve kari olur umarim sevmedim bu bolum ikisinide Size bakmislar bu zamana kadar Sehre almislar sevmeseniz bile onlari boyle yapmali diyildile... [Devamını gör..]
Su euygyn ve kari olur umarim sevmedim bu bolum ikisinide Size bakmislar bu zamana kadar Sehre almislar sevmeseniz bile onlari boyle yapmali diyildiler
..............geçmişe dönük sahneler o kadar iyiydi ki hem darylın ve diğerlerinin neler neler yaşadığını bir daha görmek hem de ölmüş, diziden ayrılmış karakterler için..