52 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Daryl kimi... [Spoileri gör..]
Daryl kimi sevsen öbür tarafı görüyor
bu am kafali leah ztn olmeliydi bosuna senaryo uzatmasi yaotiklari icin oldurmemisler bok gibi karakter gram hikayesi yok yolda tanistigi bi kac tane ... [Devamını gör..]
bu am kafali leah ztn olmeliydi bosuna senaryo uzatmasi yaotiklari icin oldurmemisler bok gibi karakter gram hikayesi yok yolda tanistigi bi kac tane ibneye ailem demis diye bunun bos bos maggieni tokatlmasini seyrediyoruz gotumun kenari kari
Ah be derly Ama iyi oldu leah ilk basta kabul etseydi derlla gitmeyi boyle olmazdi
kank sen geçen bölüm daryl kızı vurdurmaz gibi bir şey demiştin sanki :))
Aksiyon dolu bir bölümdü
b.. kafalı g.. kafalı pislikler 😤
........co... [Spoileri gör..]
........connielerin takım çok iyi oldu bi de yanlarına mikoyu alsalar onlarda kaleyi içten fethedicek
.....SONUN... [Spoileri gör..]
.....SONUNDA SONUNDA BOK BÖCEĞİ LEAHDAN KURTULDUK SONUNDA ve darylın tereddüt etmeden vurup sıfır pişmanlıkla yoluna devam edip bi de üstüne leah itinin tasmanı tutanı yüzünden yaralaması>>>>>
Daryl ve Maggie ikilisi mukemmel ya
rick ve michonneyi çok özledim ya umarım finalde görürüz
Daryl nası... [Spoileri gör..]
Daryl nası bir efsanesin zerre acımadan Leah'nın kafasına sıktı kral ya