33 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Darlin sevgilisi yasio demek
Arada bir çok burnunun dikine gitse de Carol candır ve akıllı bir karakterdir 🫠🫠🫠
Son 2-3 sezonu x1,5 hız ile izleyerek, Bu bölüme kadar zor geldim. Senaryodaki buruşuk sayfaların varlığı neyse de, Resmen senaryo yazılan defteri... [Devamını gör..]
Son 2-3 sezonu x1,5 hız ile izleyerek,
Bu bölüme kadar zor geldim.
Senaryodaki buruşuk sayfaların varlığı neyse de,
Resmen senaryo yazılan defterin telleri kopmuş
Sayfalar darmadağın toplamaya çalışan sayfaları
hangi sırayla dizeceğini bilememiş.
Bazı bölümlerin sadece çekilmiş olmak için çekilmesi vs.vs.
Ve Görsel efekt de bir yere kadar!
Dizi harbiden Walking Dead oldu bilmem anlatabildim mi?
Haydi yoldaşlar hiç böyle şeyler adetim değil ama her 5 beğenide
bir sonraki bölümü izleyeceğim bi el atın yardım edin bana
Bir diziyi yarım bırakmak adetim değil bitsin de kurtulayım.
Sonunu görünce yanıldım dersem söz gelir buraya derim
Ben ön yargılıymışım derim!
Şimdilik son bölüme kadar 55 beğeniye ihtiyacım var 😎
Negana kes... [Spoileri gör..]
Negana keske daha guzel bır kadın bulsalardı bırde şu leah ölmedi gitti.
o askerler... [Spoileri gör..]
o askerleri öldürmesinler ya
.......bu ... [Spoileri gör..]
.......bu bölümde güzeldi negan hershel sahnelerini umarım artırırlar ve geldi yine soytarı leah maggie şunu bi indirse de rahatlasak. carolda yine bunların götlerini kurtaracak gibi lance'in ölümü onun elinden olur umarım
Carol aşkıma o kadar bayılıyorum ki anlatamam, çok zeki kadın. Kim bilir şu an aklından neler planlıyor, aşırı merak ediyorum.
Negan ADAM DIR ....
yine geldi... [Spoileri gör..]
yine geldi başımızın belası Leah
Leah'i ora... [Spoileri gör..]
Leah'i orada oldurecektin iste Daryl basiniza kim bilir neler acicak