Son 2-3 sezonu x1,5 hız ile izleyerek, Bu bölüme kadar zor geldim. Senaryodaki buruşuk sayfaların varlığı neyse de, Resmen senaryo yazılan defteri... [Devamını gör..]
Son 2-3 sezonu x1,5 hız ile izleyerek, Bu bölüme kadar zor geldim. Senaryodaki buruşuk sayfaların varlığı neyse de, Resmen senaryo yazılan defterin telleri kopmuş Sayfalar darmadağın toplamaya çalışan sayfaları hangi sırayla dizeceğini bilememiş. Bazı bölümlerin sadece çekilmiş olmak için çekilmesi vs.vs. Ve Görsel efekt de bir yere kadar! Dizi harbiden Walking Dead oldu bilmem anlatabildim mi? Haydi yoldaşlar hiç böyle şeyler adetim değil ama her 5 beğenide bir sonraki bölümü izleyeceğim bi el atın yardım edin bana Bir diziyi yarım bırakmak adetim değil bitsin de kurtulayım. Sonunu görünce yanıldım dersem söz gelir buraya derim Ben ön yargılıymışım derim! Şimdilik son bölüme kadar 55 beğeniye ihtiyacım var 😎
.......bu bölümde güzeldi negan hershel sahnelerini umarım artırırlar ve geldi yine soytarı leah maggie şunu bi indirse de rahatlasak. carolda yine bunların götlerini kurtaracak gibi lance'in ölümü onun elinden olur umarım
Bu bölüme kadar zor geldim.
Senaryodaki buruşuk sayfaların varlığı neyse de,
Resmen senaryo yazılan defterin telleri kopmuş
Sayfalar darmadağın toplamaya çalışan sayfaları
hangi sırayla dizeceğini bilememiş.
Bazı bölümlerin sadece çekilmiş olmak için çekilmesi vs.vs.
Ve Görsel efekt de bir yere kadar!
Dizi harbiden Walking Dead oldu bilmem anlatabildim mi?
Haydi yoldaşlar hiç böyle şeyler adetim değil ama her 5 beğenide
bir sonraki bölümü izleyeceğim bi el atın yardım edin bana
Bir diziyi yarım bırakmak adetim değil bitsin de kurtulayım.
Sonunu görünce yanıldım dersem söz gelir buraya derim
Ben ön yargılıymışım derim!
Şimdilik son bölüme kadar 55 beğeniye ihtiyacım var 😎