29 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
bende negan nerde diyodum
Savas cikcak anlasilan guzel
yine yarrak buldu bu ekip ne yapacaksınız şu televizyondaki adamın sırrını açığa çıkarıp valiye gerçeği gösterip elinizde olamayan sebeplerle valinin ... [Devamını gör..]
yine yarrak buldu bu ekip ne yapacaksınız şu televizyondaki adamın sırrını açığa çıkarıp valiye gerçeği gösterip elinizde olamayan sebeplerle valinin ölüşünü izleyip bu sefer o 50 bin kişilik yerin başına mı geçicek meggie. LAN BU SENARYO ALEXSANDRİA GİBİ OLDU. ALEXSANDRİA NIN SONU GİBİ OLUCAK BU YER. ŞU DİZİNİN GİDİŞATI ŞU ZOMBİLERİ TEMİZLEMEKLE BİTSE DAHA İYİ OLMAZ MI ZOMBİLERİ ÖLDÜRMEK DAHA KOLAY OLMALI ARTIK VE RICKE NE OLDU ME MISCHONE YE NE OLDU DAHA ŞU HELİKOPTER MEVZUSUNU BİTİREMEDİLER. ADAM ÖLDÜ MÜ KALDI MI BELLİ DEĞİL. HERHALDE O KADAR ÇOK ZAMANDIR DİZİ DE OYNADILARDA ÇOOOK ARA VERDİLER. RICK İ OYNAYAK HAK EDİYORDU AMA NEREDEYSE 3 SEZONDUR YOK ADAM. GERÇEKTE DE YAŞIYOR MU BU AKTÖR
Genel olarak x1,25 hızla bile geçmiyor zaman. Çok yordu, zamanıma yazık ama ne yapayım? Yarım kalmasın sonunu görelim derdine düştük, izlemeye d... [Devamını gör..]
Genel olarak x1,25 hızla bile geçmiyor zaman.
Çok yordu, zamanıma yazık ama ne yapayım?
Yarım kalmasın sonunu görelim derdine düştük,
izlemeye devam ediyoruz.
The dead don't walk anymore.
This is so boring.
Kim ne der... [Spoileri gör..]
Kim ne derse desin Commenwealt bu olayda haklı adamların silah ve yiyecek kargolarını çalıp askerlerini öldürmüşler bu durumda misilleme yapmak en doğru karar. Bide tiplere bakarsan işbirliği yapıcak bir topluluğada benzemiyorlar zaten.
Düzeltme y... [Spoileri gör..]
Düzeltme yapıyorum kargoyu onlar çalmamış gerçekten 😄
sonunda negannnn
Negan'i oz... [Spoileri gör..]
Negan'i ozlemisim
.......neg... [Spoileri gör..]
.......negan'ı gördüğüme bu kadar sevineceğimi tahmin edemezdim